Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1
Jest to zabawa, którą przenieść można na formę gry terenowej.
Nie dzielimy drużyny na patrole, a wszyscy udają się na trasę razem podążając za prowadzącym.
Zasady są proste. Na całym odcinku trasy znajduje się pięć punktów. Są to miejsca, które nasz oddział musi wysadzić. W tym celu będą musieli podłożyć ładunki wybuchowe. Na pierwszym punkcie - 3, na drugim, trzecim i czwartym - 4, a na piątym - 5.
Na każdą misję podkładania ładunków harcerze sami w głosowaniu wybierają spośród siebie osoby, które mogą wykonać to zadanie.
Niestety w naszym oddziale są zdrajcy, których zadaniem będzie sprawić żeby nie doszło do wybuchu. Zrobić to mogą poprzez podłożenie niewypału. Każda osoba przed misją otrzymuje dwa ładunki. Ten, który może wybuchnąć i niewypał, które są dla nich oznaczone. Muszą oni oddać je w taki sposób żeby nikt tego nie zobaczył prowadzącemu. Jeżeli wśród ładunków będzie chociaż jeden niewypał misja jest nieudana (oprócz misji czwartej gdzie muszą to być dwa niewypały). Jeżeli trzy misje skończą się porażką wygrywają zdrajcy. Jeżeli jednak nie zwycięstwo należy do oddziału. Przed samym jeszcze wyjściem na grę należy rozdać każdemu jego rolę, przy czym zdrajcy nie znają tożsamości innych zdrajców. Sama gra odbywa się w klimacie nieufności i kłótni o to komu można powierzyć misję, a komu nie. Ważne jest też żeby nie robić zbyt dużej ilości zdrajców. Niech to będzie tak ok. na 10 osób, 3-4 osoby.
Offline
Strony: 1